اجاره تریلی یخچالدار در شرکت حمل و نقل شتابان شمال به صورت حمل بار مستقیم و یا حمل مشارکتی انجام می گیرد. مشتریانی که قصد ارسال محصولات یخچالی خود به سراسر کشور را دارند و یا نیازمند ارسال با تریلی یخچالدار جهت حمل بین المللی و صادراتی هستند می توانند از طریق این شرکت امور حملی خود را انجام دهند. تریلی های یخچالدار به دو صورت در اختیار مشتریان گرامی قرا خواهد گرفت:

  1. حمل مشارکتی با تریلی یخچالی اجاره ای: در این نوع حمل در طی یک قرارداد مشخص با مالک کشنده سنگین یخچال نیمه یدک در اختیار مالک کشنده قرار داده خواهد شد به طوری که این نوع قرارداد مزایای بسیار خوبی را برای وی بهمراه خواهد داشت. در حال حاضر مالکان کشنده های سنگین با واگذاری یخچال ماموت به آنها می توانند با شرکت حمل و نقل شتابان شمال همکاری نمایند. شرکت حمل و نقل شتابان شمال بزرگترین و معتبرترین شرکت حمل یخچالی در کشور بوده و همکاری با این شرکت در تمامی فصول سال امکان پذیر است.
  2. بار دربستی یخچالی: در صورتی که مشتریان گرامی به تریلی یخچالی جهت حمل بار دربستی از هر نقطه ای در ایران احتیاج دارند می توانند از طریق تماس با همکاران مستقر در شتابان شمال با بهترین قیمت و در کوتاهترین زمان محصولات یخچالی خود را حمل نمایند. شرکت حمل و نقل شتابان شمال با داشتن تجارب ارزنده در حمل یخچالی با استفاده از تریلی یخچالی در سراسر کشور با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت حمل یخچالی را برای مشتریان گرامی انجام خواهد داد.

واگذاری یخچال های نیمه یدک ماموت

شرکت حمل و نقل شتابان شمال با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان یخچالی تعدادی از یخچال های ماموت را به مالکان کشنده جهت اجرای حمل مشترک واگذار میکند. برای آگاهی از شرایط واگذاری با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. واگذاری یخچال های نیمه یدک تحت شرایط مشخص و قرارداد درآمدی به مالکان واگذار خواهد گردید.

این پست دارای 7 نظر است

  1. Mehrdad

    سلام کشنده اسکانیا دارم g400 نیاز به تریلریخچالی دارم اگه خودشرکت هم طرف سیستان وبلوچستان بار داشته باشه بهتره

    1. Mehdi Keramat

      با سلام و احترام لطفا با شماره موبایل اختصاصی جهت حمل مشارکتی ۰۹۰۵۳۲۹۹۸۱۲ تماس حاصل فرمایید.

    2. Mehdi Keramat

      از طریق شماره موبایل اختصاصی جهت حمل مشارکتی ۰۹۰۵۳۲۹۹۸۱۲

  2. محمد

    با عرض سلام و خسته نباشید ما یه کشنده آمیکو تک محور داریم و اگه ممکن باشه به لطف خدا یخچال یا تانکر شیر از شرکت تحویل بگیریم و مشغول به کار بشم خودم ساکن مشهد هستم و خط تهران آمل مشهد میتونم کار کنم براحتی خیلی دیدم که ماشین های شتابان میان سمت مشهد و انبار بانی چاو هم نزدیکای مشهد هست و اینکه یه سوال دیگه از حضورتون دارم آیا کشنده های جفت محور مثه البرز جفت هم امکان کار مشارکی در شرکت را دارا هستند که یخچال بگیرند ؟

  3. محمد

    سلام ممنون میشم راهنمایی کنید من یک کشنده البرز جفت دارم مدل 90 ایا امکانش هست یخچال یا تانکر بگیرم و مشارکتی کار کنم ؟ ساکن مشهد هستم

  4. احمد

    سلام.من کشنده ولوو ۴۸۰ دارم برای اجاره یخچال ودر شرکت حمل ونقل شتابان شمال مشغول بشم چه کار کنم

  5. سلام کامیون کشنده فوتون صفر دارم برای کار احتیاج به یخچال دارم استان اصفهان لطف کنید راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید