یکی از موارد مهم برای مشتریان استعلام قیمت از شرکت حمل معتبر است. در هنگام استعلام قیمت توجه به موارد متعددی نیاز است. جهت ارسال بار تهیه ناوگان مناسب، اعمال هزینه بیمه صحیح و دریافت کمیسیون منطقی شرکت حمل و نقل مهمترین مواردی است که بر قیمت تمام شده حمل برای صاحب بار اثر دارد. صاحبین کالا پس از آماده شدن محموله با شرکت حمل و نقل تماس گرفته و پس از ارائه مشخصات محل بارگیری، محل تخلیه، ارزش ریالی بار جهت محاسبه حق بیمه در بارنامه ناوگان حمل و راننده در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. در انواع حمل های جاده ای شامل حمل یخچالی، تانکری، ترانزیت، تک، جفت، خاور و غیره قیمت ها تنوع بسیار مختلفی دارد. در اولین گام صافی راننده بخش بزرگی از قیمت حمل تمام شده را به خود اختصاص می دهد.

پس اگر شرکتی خود دارای ماشین حمل بار و راننده استخدامی باشد قابلیت ارائه قیمت مناسب تری را دارد. در گام بعدی کمیسیون شرکت حمل و نقل که شامل هزینه های راهداری، مالیات، بیمه و حق الزحمه باربری می باشد به قیمت اعلامی راننده اضافه می گردد.

ارائه قیمت شرکت حمل و نقل شتابان شمال

شرکت حمل و نقل شتابان دارای 1000 دستگاه ناوگان ملکی است که تمام راننده های آن به صورت استخدام در این شرکت مشغول فعالیت هستند. بنابراین اگر مشتریان نیاز به حمل محصولات در سراسر کشور دارند کافی است با تماس حاصل نمایند. همکاران ما بهترین قیمت در بازار را به آنان ارائه خواهند کرد.

شرکت های بزرگ تولیدی که محصولات یخچالی تولید کرده و نیازمند حمل با ماشین یخچالدار هستند، بهترین و بزرگترین شرکت در ایران شرکت شتابان شمال بوده که توانایی ارائه خدمات تخصصی حمل به این شرکت ها را دارد. شرکت حمل و نقل شتابان شمال مسئولیت حمل روزانه بیش از 2 هزار تن محصولات گروه غذایی سولیکو را برعهده دارد و به صورت تخصصی در حمل یخچالدار فعال است.  

دیدگاهتان را بنویسید