یکی از مهمترین مسائل در حمل محصولات یخچالی، اعلام بار یخچالی به شرکت معتبر حمل و نقل یخچالی است. شرکت حمل و نقل شتابان شمال یکی از معترترین شرکت های حمل یخچالی در کشور است که امکان ارائه خدمات متنوعی به تمامی مشتریان گرامی دارد. مشتریانی که حمل محصولات یخچالی در کشور را می خواهند انجام دهند و یا به دنبال تریلی یخچالی استاندارد جهت حمل هستند می توانند با استفاده از این شرکت اقدام به ارسال محصولات خود نمایند.

اعلام بار یخچالی در این شرکت به صورت رزوانه توسط افراد و شرکت های حمل و نقل صورت می گیرد و روزانه حجم زیادی از انواع محصولات یخچالی توسط این شرکت حمل و نقل با استفاده از ماشین ها و کامیون های یخچالی صورت می پذیرد.

اعلام بار یخچالی در شتابان شمال

بخشی از این اعلام بار مربوط به گروه سولیکو است که مسئولیت حمل تمامی محصولات تولیدی این شرکت بر عهده شتابان شمال است. از آنجایی که شرکت کاله مواد اولیه را به صورت روزانه به کارخانه های تولیدی ارسال می نماید شرکت حمل و نقل شتابان شمال در کوتاهترین زمان ممکن حمل محصولات را انجام می دهد.

تریلی های یخچالی شتابان شمال در سراسر کشور به صورت رزوانه حضور داشته و امکان تخصیص بارهای یخچالی به ناوگان استاندارد این شرکت از طریق تماس مشتریان با این شرکت وجود دارد.

مشتریانی که قصد ارسال محصولات در داخل کشور و یا انجام صادرات را دارند می توانند از طریق شماره تماس 02188545237 و یا ثبت اعلام بار در سایت می توانند بهترین خدمات حمل یخچالی را از این شرکت دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید