شرکت حمل و نقل شتابان شمال بزرگترین شرکت حمل و نقلی کشور است. حمل و نقل در ایران برای مشتریان همواره دارای ابعاد مختلفی است. اگر می خواهید با یک شرکت معتبر حمل و نقلی همکاری نمایید برترین شرکت در حال حاضر شتابان شمال است. ابعاد شرکت حمل و نقل با توجه به موارد ذیل قابلیت ارزیابی دارد:

  1. تعداد ماشین مالکیتی شامل انواع ماشین حملی مانند تریلی، جفت، تک ایسوزو که هر کدام دارای ظرفیت وزنی مشخص هستند.
  2. تعداد راننده استخدام شده در شرکت
  3. تعداد نیروهای ستادی که امور مرتبط با حمل را پیگیری می نمایند. مانند پیگیری بار مشتریان تخصیص ناوگان مربوطه بارگیری و تخلیه به موقع بار
  4. گستردگی خدمات ارائه شده حمل و نقلی شامل حمل جاده ای حمل ریلی حمل دریایی حمل هوایی
  5. ارائه خدمات بازرگانی که با توجه به نیاز مشتریان توسط برخی از شرکت های حمل و نقلی انجام می گیرد
  6. ارائه خدمات حمل بین المللی از قبیل صدور بارنامه های بین المللی و کاپوتاژ ماشین

ارتباط با شرکت حمل و نقل

اگر شما صاحب کالا هستید لازم است تا برای حمل محموله های خود با یک شرکت معتبر حمل و نقلی ارتباط برقرار نمایید. سپردن بار به یک شرکت معتبر از لحاظ کاهش هزینه های حمل و تحویل به موقع محصولات شما تاثر بسیار زیادی در کسب و کار دارد. شرکت حمل و نقل شتابان شمال با مالکیت 1000 دستگاه ناوگان باری و ارسال روزانه بار به تمام نقاط کشور همواره امکان ارائه خدمات به مشتریان را با بهترین قیمت دارد. این شرکت مسئولیت حمل محصولات گروه غذایی سولیکو را برعهده دارد. در دو سال اخیر تعداد تریلی های باری این شرکت مجموعا به حدود 300 تریلی رسیده است که همین امر باعث می شود مشتریان گرامی بتوانند بهترین خدمات را از این شرکت دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید