تعهدات شرکت حمل و نقل به مشتریان شامل تمام مواردی است که به حمل بار مربوط می شود. پس از اعلام سفارش حمل به شرکت حمل و نقل از طرف صاحبین کالا، شرکت حمل و نقل باید راننده و ناوگان حمل مناسب را برای حمل بار به شرکت صاحب بار از طریق صدور بارنامه رسمی اعلام نماید. این فرآیند در حال حاضر در کشور دارای پیچیدگی زیادی است که نارضایتی برای صاحبین بار و رانندگان ایجاد می نماید. نکته اول در یافتن شرکت حمل و نقل معتبر می باشد. اگر شما صاحب بار باشید و بخواهید یک شرکت حمل و نقل واقعی را پیدا کنید کار دشواری پیش رو خواهید داشت.

کافی است شما از طریق اینترنت اقدام به یافتن شرکت حمل و نقل نمایید. هزاران شماره تماس در انواع سایت ها وجود دارد که مدعی هستند شرکت حمل و نقل با ناوگان مالکیتی می باشند. اما این در واقعیت صحیح نیست. واسطه هایی که در بازار هستند حمل شما می پذیرند. این واسطه ها خود با چندین شرکت حمل سر و کار دارند و هر بار به نوعی با هر شرکتی که به صورت مناسب تری با آنها تسویه مالی را انجام می دهد همکاری می نمایند.

واسطه ها هم با تعدادی زیادی راننده در ارتباط هستند و هم با تعداد زیادی شرکت حمل و نقل و کنترل قیمتی خوبی بر روی هزینه حمل دارند. مهمترین مسئله ارتباط مستقیم بین صاحبین بار، راننده و شرکت حمل و نقل است تا شفاف سازی در ارائه قیمت انجام پذیرد و این زنجیره به شکل درست و صحیح پیش روی کند.

بارنامه شرکت حمل و نقل

شرکت حمل و نقل معتبر قبل از صدور بارنامه باید موارد متعددی را کنترل نماید که در مقالات بعدی به آنها اشاره خواهیم کرد. درج مبلغ کل کرایه به همراه ارزش ریالی کالا به همان اندازه که با صاحب کالا توافق شده است بر روری بارنامه ضروری می باشد. هیچ حملی بدون صدور بارنامه قانونی نمی باشد. اگرچه در برخی از حمل های داخل شهری صدور بارنامه در نظر گرفته نمی شود اما اگر در مدت زمان حمل یک پلیس راه وجود داشته باشد امکان توقف حامل توسط ماموران راهنمایی رانندگی امکان پذیر است .

شرکت حمل و نقل شتابان شمال

شرکت حمل و نقل شتابان شمال معتبرترین شرکت حمل و نقل کشور بوده و امکان ارائه خدمات حمل و نقلی را به تمامی مشتریان در سراسر کشور دارد. برای این کار کافی است با همکاران مستقر در دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید و خدمات مربوط به ناوگان حمل مناسب و صدور بارنامه را دریافت نمایید. اگرچه ذکر این نکته ضروری است که شرکت حمل و نقل شتابان شمال به صورت تخصصی در حمل یخچالی فعال است و امکان ارائه ناوگان سنگین را به مشتریان خود دارد.

ارائه قیمت مناسب به صاحبین کالا و ارائه خدمات حملی مناسب با توجه به نیاز مشتری در شرکت حمل و نقل شتابان شمال به صورت کاملا شفاف انجام می پذیرد. این شرکت روزانه نزدیک به 5 هزار تن حمل مواد غذایی را برعهده دارد و مسئولیت حمل تمام محصولات گروه بزرگ غذایی سولیکو که معروف ترین برند آن کاله است نیز برعهده شرکت حمل و نقل شتابان شمال است.

خدمات حمل و نقل شتابان شمال

شرکت حمل و نقل شتابان شمال امیدوار است با ارائه خدمات حمل و نقلی با استفاده از ناوگان مجهز خود به مشتریان گرامی همواره پیشرو در صنعت بوده و همگام با استانداردهای بین المللی به بالاترین سطح این صنعت دست یابد. در سال های اخیر با توجه به مشکلات موجود، این شرکت همواره سعی داشته تا خدمات خود را در تمامی شرایط به بهترین شکل ممکن ارائه نماید.

توان حمل این شرکت با هیچ یک از شرکت های حمل و نقلی فعال قابل قیاس نبوده و همواره فاصله آماری این شرکت در زمینه های میزان حمل، تعداد صدرو بارنامه، کیلومتر طی شده، تعداد ناوگان ملکی، تعداد رانندگان، تعداد نیروی ستادی، خدمات تعمیرگاهی و … با اختلاف بسیار بالایی از سایر شرکت ها حفظ شده است. این شرکت با افتخار در خدمت تمامی مشتریانی است که به حمل محصولات یخچالی احتیاج دارند. این حمل می تواند به صورت داخلی و یا حمل صادراتی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید