حمل بار یخچالی مهمترین فعالیت شرکت حمل و نقل شتابان شمال است. این شرکت با داشتن بیش از 300 دستگاه تریلی یخچالی همواره سعی دارد بهترین خدمات را به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه دهد.

در حمل بار یخچالی درنظر گرفتن نوع محصول و رعایت شرایط دمایی بسیار مهم می باشد. در کشور کارخانجات متعددی وجود دارد که پس از تولید محصول به تریلی یخچالی احتیاج دارند.

تریلی یخچالی شرکت حمل و نقل شتابان

شرکت شتابان شمال این آمادگی را دارد تا به تمامی مشتریان خود در سراسر کشور تریلی یخچالدار ارائه نماید. به عبارت دیگر صفر تا صد حمل محصولات یخچالی را مستقیما انجام دهد.

حمل یخچالی در برخی از محصولات نیاز به مجوزهای بهداشتی دارد. شامل حمل گوشت قرمز و مرغ به صورت گرم و منجمد می باشد. شرکت شتابان با مالکیت ناوگان مجوزی امکان ارائه خدمات در این زمینه را نیز دارد.

در برخی مواقع امکان ارسال محصولات یخچالی در کل سال وجود ندارد. زیرا برداشت میوه و حمل با استفاده از تریلی یخچالی در فصول متفاوت و به صورت مقطعی انجام می پذیرد.

این موضوع باعث می شود تا صاحبان کالای فصلی همواره تریلی یخچالدار را جهت تخصیص در اختیار نداشته باشند. شرکت حمل و نقل شتابان شمال مسئولیت حمل محصولات گروه غذایی سولیکو را بر عهده دارد. واضح است که کل سال تریلی یخچال دار این شرکت در سراسر ایران موجود است.

حمل یخچالی مشتریان

مشتریان میتوانند جهت هماهنگی بار و یا اطلاع از امکان سرویس دهی تریلی یخچالی با شماره تماس های شرکت حمل و نقل شتابان شمال تماس گیرند. یا از طریق ثبت فرم در سایت اطلاعات را به شکل صحیح ارائه فرمایند تا همکاران ما با مشتریان گرامی تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید