حمل یخچالی و تریلی یخچالدار از مهمترین موضوعات در گروه سولیکو است.

گروه سولیکو یکی از بزرگترین گروه تولید کننده مواد غذایی می باشد که معروف ترین برند آن درحال حاضر کاله می باشد. شرکت حمل و نقل شتابان شمال به صورت تخصصی حمل محصولات تولیدی این گروه در داخل ایران و ارسال به سایر کشورها را برعهده دارد. حجم وسیعی از محصولات گروه سولیکو انواع مواد لبنی مانند ماست، پنیر، شیر، دوغ، کره، کشک و دسرهای بر پایه شیر می باشد که درحال حاضر در سراسر کشور عزیزمان به صورت روزانه توزیع و تحویل داده می شود. با توجه به حجم محصولات تولیدی این گروه و حساسیت بالای محصولات لبنی، ارسال آنها نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و منعطف می باشد تا در تمامی فصول سال با حداکثر سطح سرویس به مشتریان تحویل داده شود.

حمل یخچالی و تریلی یخچالدار

شرکت حمل و نقل شتابان شمال با مالکیت بالغ بر 600 دستگاه ناوگان سنگین و نیمه سنگین یخچالدار حمل، انواع حمل یخچالی با استفاده از تریلی یخچالدار که به صورت مالکیتی و مشارکتی می باشند را انجام می دهد. حمل یخچالی در گروه سولیکو تماما بر عهده شرکت حمل و نقل شتابان شمال است به طوری که محصولات وارداتی این گروه نیز توسط این شرکت پس از تحویل در مرزهای ایران به کارخانجات این گروه بزرگ در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.

حمل محصولات یخچالی با تریلی یخچالدار

شرکت حمل و نقل شتابان شمال بر این باور است که با استفاده از ناوگان مناسب و برنامه ریزی صحیح همواره می تواند به عنوان یکی از ارکان مهم گروه سولیکو موجبات پیشرفت و ترقی آن را به ارمغان آورد. حجم عظیمی از محصولات گروه سولیکو در شهر آمل یکی از شهرهای استان مازندران تولید می شود که انواع محصولات آن شامل پنیرهای طبیعی، انواع ماست مانند لاکتیویا، ست و .. ، انواع دوغ طبیعی مانند ناری ، گازدار، انواع شیرهای کم چرب و پرچرب، UHT، انواع کره، انواع بستنی در طعم های مختلف، انواع نوشیدنی ها مانند لاکیدو است. بنابراین حجم عظیمی از بارگیری روزانه این شرکت در شهر آمل می باشد.

محصولات یخچالی کاله تهران

با توجه به راه اندازی پالایشگاه شیر تهران محصولات جدید این گروه نیز به زودی در بازار داخلی و خارجی از این پالایشگاه عرضه خواهد شد. پالایشگاه شیر کاله تهران یکی از بزرگترین کارخانجات تولیدی در منطقه خاورمیانه است که مورد توجه بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی در حال حاضر قرار گرفته است.

این پالایشگاه با استفاده از دستگاه‌های کاملا اتوماتیک همگام با فن آوری های روز دنیا قابلیت های بسیار زیادی را در تجزیه شیر دارد به طوری که روزانه حجم زیادی از شیرخام تولیدی در کشور در این کارخانه به بخش‌های مختلف تجزیه خواهد شد. بخش دیگری از حمل یخچالی محصولات گروه سولیکو مرتبط با گوشت و فرآورده های گوشتی است که توسط این گروه روزانه تولید و به بازار مصرف عرضه می گردد.

همکاری با شتابان جهت حمل محصولات یخچالی

شرکت حمل و نقل شتابان شمال، روزانه ناوگان یخچالدار مناسب را به نقاط مختلف تولیدی تخصیص داده و در کوتاه ترین زمان ممکن جهت ارائه محصولات با کیفیت در فروشگاه های سراسر کشور اقدام می نماید. لازم به ذکر است با توجه به سیاست های جدید شرکت حمل و نقل شتابان شمال، در حال حاضر ارائه خدمات به مشتریان در سراسر کشور جهت تخصیص ناوگان یخچالی و حمل محصولات یخچالی وجود دارد. صاحبان کالا محترم می توانند از طریق سایت شرکت شتابان شمال و یا تماس مستقیم با همکاران مستقر خدمات متناسب را دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید