مشتریانی که درخواست خدمات حمل و نقل یخچالی صادراتی را دارند می توانند برای انجام تمامی خدمات با شرکت حمل و نقل شتابان شمال تماس گرفته و با بهترین قیمت در سراسر ایران انواع خدمات را دریافت نمایند.

تخصیص ایسوزو یخچالی و یخچالدار،  کامیون  یخچالی و یخچالدار، تک و جفت یخچالی و یخچالدار،تریلی یخچالی و یخچالدار زیر صفر و بالای صفر جهت بارگیری از تمامی نقاط کشور و صدور بارنامه و بیمه نامه دولتی از جمله خدماتی است که توسط شرکت حمل و نقل شتابان شمال ارائه می گردد. حمل بار يخچالي توسط انواع کاميون و کاميونت يخچالدار به تمام نقاط کشور خدمات حمل و نقل و باربری یخچالی و یخچالدار  اعلام بار یخچالی و یخچالدار در شرکت شتابان شمال از طریق تماس مستقیم با همکاران مستقر در شرکت و یا از طریق تکمیل فرم اعلام بار در سایت برای مشتریان گرامی امکان پذیر است.

تریلی یخچالی و یخچالدار شرکت حمل و نقل شتابان با امکان پیگیری آنلاین دمایی و موقعیت جغرافیایی و رعایت استانداردهای دمایی در بالاترین سطح ممکن همواره امکان ارائه خدمات حمل یخچالی را به مشتریان دارند.

خدمات حمل و نقل یخچالی صادراتی

بسیاری از مشتریان جهت صادرات محصولات یخچالی با استفاده از تریلی یخچالدار همواره با مشکلات زیادی روبه رو هستند. با توجه به محدود بودن تعداد این نوع از ناوگان حمل ارائه قیمت مناسب و ارزان می تواند برای مشتریان گرامی از اولویت بالایی برخوردار باشد. در حال حاضر ناوگان یخچالی شرکت حمل و نقل شتابان شمال به صورت روزانه در اکثر کشورهای همسایه تردد داشته و مشتریان می توانند هم برای واردات و هم صادرات با تماس حاصل نمایند. شرکت حمل و نقل شتابان شمال مجری حمل بزرگترین هلدینگ غذایی کشور سولیکو می باشد و با توجه به زیرساخت های متمایز آن امکان ارائه بهترین خدمات را به مشتریان سراسر کشور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید