شرکت حمل و نقل شتابان شمال در راستای توسعه فروش داخلی و صادراتی محصولات گروه سولکیو اقدام به خریداری چندین دستگاه تریلی چادری نموده است. این تریلی ها که توسط شرکت ماموت آماده تحویل شده اند با اضافه شدن به ناوگان حملی شرکت شتابان شمال توسعه فعالیت حملی گروه سولکیو را از طریق شتابان شمال به همراه خواهند داشت.

شرکت شتابان شمال مفتخر است که محصولات گروه سولیکو را به سراسر ایران و سایر کشورهای همسایه با رعایت بالاترین استانداردهای جهانی ارسال می نماید.

یکی از مهمترین اهداف شرکت حمل و نقل شتابان شمال توسعه مستمر دامنه فعالیت خود تا بالاترین سطح حمل و نقلی در دنیا است. این شرکت با بهره گیری از دانش روز و استفاده از ناوگان حمل به روز همواره سعی دارد با بالاترین استانداردهای حمل کشورهای دنیا خود را مطابقت دهد. بنابراین در این راستا هر ساله ناوگان شرکت حمل و نقل شتابان شمال نوسازی شده تا ضمن حفظ کیفیت محصولات تولیدی شرکت گروه سولکیو کاله بتواند بهترین خدمات را به سایر مشتریان خود در کشور ارائه دهد.

استفاده از انواع ناوگان حمل جدید وتعویض تریلی های یخچالدار و چادری، استفاده از انواع نرم افزارهای به روز جهت ردیابی و کنترل ناوگان حمل سنگین و همچینین استفاده از افراد کارشناس و خبره در مباحث مرتبط با حمل و نقل و لجستیک از جمله مواردی است که توسط شرکت حمل و نقل شتابان شمال در نظر گرفته می شوند.

شرکت حمل و نقل شتابان شمال آماده ارائه خدمات مرتبط با انواع حمل یخچالی با استفاده از ناوگان یخچالدار به مشتریان سراسر کشور می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید