صدور بارنامه توسط شرکت حمل و نقل شتابان شمال در شهرهای مختلف ایران انجام می پذیرد. شرکت حمل ونقل سراسری کالای شتابان شمال با توجه به تعدد بالای ناوگان خود، از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به کسب عنوان شرکت توانمند نائل گردیده است. در همین راستا، شرکت حمل و نقل شتابان شمال جهت توسعه خدمات حمل و نقلی خود در سراسر کشور اقدام به تاسیس شعب این شرکت در برخی از استان های کشور نموده است.

شعب شرکت شتابان شمال با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اقدام به صدور بارنامه و فعالیت های حملی در سراسر کشور می نمایند. به غیر از محل اصلی شرکت که در استان مازندران و شهر آمل مستقر می باشد شعب این شرکت در استانهای تهران، البرز و خراسان رضوی فعال هستند و شعب سایر استان های کشور در آینده نزدیک کار خود را آغاز می نمایند. از اینرو صاحبین کالا در سراسر کشور ضمن امکان

دسترسی به رانندگان و ناوگان حمل این شرکت، میتوانند از مزایای صدور بارنامه این شرکت نیز بهره مند گردد. شرکت حمل و نقل شتابان شمال، با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل یخچالی کشور، در حال حاضر در سراسر ایران حضور داشته و صاحبین کالا طی تماس تلفنی با همکاران مستقر در شرکت می توانند با اعلام مشخصات بار و هزینه های مورد نظر از خدمات این شرکت بهره مند شوند.

مشتریان محترم این شرکت در صورت ارائه درخواست ناوگان مورد نظر از جمله تریلی یخچالدار در سراسر ایران می توانند جهت حمل محصولات یخچالی خود از طریق این شرکت اقدام فرمایند. بدیهی است شرکت حمل و نقل شتابان شمال با تخصص در امور حمل یخچالی و با استفاده از ناوگان یخچالدار خود که دارای بالاترین سطح کیفیت هستند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید