از آنجایی که شرکت حمل و نقل شتابان شمال وظیفه حمل محصولات یخچالی را بر عهده دارد، در دوران شیوع ویروس کرونا تمهیدات متنوعی را جهت اطمینان خاطر مشتریان در سراسر کشور در نظر گرفته است. این شرکت با در نظر گرفتن مراقبت های بهداشتی در تمامی مراحل بارگیری و تخلیه بالاترین استانداردها را در حمل محصولات غذایی در نظر گرفته است. شتابان شمال با جابجایی سالیانه 5 میلیون تن از محصولات غذایی تولیدی گروه سولیکو کاله ، بزرگترین شرکت حمل و نقل جاده ایی در کشور می باشد. استفاده از تجهیزات ایمنی، مواد ضدعفونی کننده و کنترل شرایط سلامتی تمامی کارکنان همواره در دستور کار این شرکت قرار داشته است.

شرکت شتابان شمال، با تمام توان در شرایط حاضر وظیفه حمل مواد غذایی را در سراسر کشور انجام می دهد تا هیچ نگرانی بابت تهیه مواد غذایی برای هموطنان گرامی وجود نداشته باشد. از آنجایی که شرکت شتابان شمال همگام با شرکت های خارجی در استفاده از تجهیزات حمل و نقلی پیشرو بوده است، بنابراین با شروع نگرانی بابت ویروس کرونا، این شرکت سریعا اقدام به تجهیز تمامی رانندگان و پرسنل اداری خود نمود تا در طول عملیات حمل و نقل تمامی همکاران این شرکت در صحت و سلامت کامل در چنین شرایطی خدمات لازم را به همه مشتریان در سراسر کشور ارائه نمایند.

شرکت شتابان شمال بزرگترین شرکت حمل و نقل جاده ای است که در تمامی فصول سال محصولات یخچالی را در سراسر کشور حمل می نماید. این شرکت امکان ارائه خدمات به تمامی مشتریان در سراسر کشور جهت حمل محصولات با استفاده از کامیون های یخچالدار را دارا می باشد.

اقدامات شتابان شمال در زمان شیوع ویروس کرونا

دیدگاهتان را بنویسید