نحوه رعایت مسائل بهداشتی در صنعت حمل و نقل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در حال حاضر با شیوع ویروسی جدید به نام کروناویروس، یکی از مهمترین بخش های فعال در صنعت، که باید توجه ویژه ایی به بهداشت و نظافت داشته باشد بخش حمل و نقل جاده ایی در کشور است. در حال حاضر حمل و نقل جاده ای با استفاده از ناوگان های مختلفی شامل انواع تریلی های یخچالدار و چادری، کامیون های تک، جفت و ایسوزو انجام می گیرد. اهمیت رعایت نظافت، در زمان فعلی خصوصا در حمل مواد غذایی از اولویت های بالای شرکت حمل و نقل شتابان شمال می باشد. زیرا همان طور که در بسیاری از خبرها گفته شده است قابلیت زنده ماندن ویروس کرونا در سطوح مختلف نسبت به سایر ویروس های مشابه زیادتر می باشد. شرکت حمل و نقل شتابان شمال وابسته به گروه سولیکو- کاله هم در پخش محصولات بین شهری که با استفاده از ناوگان سنگین صورت می گیرد و هم در پخش محصولات مویرگی بالاترین سطح رعایت مسائل بهداشتی را به صورت روزانه و در برخی امور به صورت ساعتی انجام می دهد.

شرکت حمل و نقل
ضدعفونی کردن ناوگان حمل شرکت شتابان شمال پیش از ورود به محل بارگیری

مهمترین اقداماتی که در شرکت حمل و نقل جاده ای شتابان شمال صورت پذیرفته است:

  1. تشکیل کمیته های مرتبط با پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با حضور متخصصین و پزشکان عفونی: این کمیته در تمامی بخش های سازمان تشکیل و به صورت روزانه دستورالعمل های مختلفی را به تمامی کارکنان ابلاغ می نمایند.
  2. توجیه رانندگان جهت اجتناب از فعالیت در صورت بروز هر گونه اعلائم مشکوک به ویرویس کرونا
  3. شست و شو و ضدعفونی کردن روزانه فضای کانتین حمل و تمامی پالت هایی که بین مبادی و مقاصد مختلف جابجا می شوند. در واقع پیش از استفاده از پالت های حمل همواره تمامی پالت ها با دقت بالایی در حضور نمایندگانی مشخص شست و شو می گردد و همراه آن فضای کانتیتن هر ناوگان حمل که در محل تحویل پالت قرار می گیرد نیز شست و  شو می شود.
  4. استفاده از تجهیزات بهداشتی در تمامی مراحل بارگیری و تخلیه و ایزوله بودن محصولات تا لحظه تخلیه در مقصد.

شرکت حمل و نقل شتابان شمال به عنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل جاده ای کشور، در حال حاضر با بالاترین سطح رعایت مسائل بهداشتی در تمام کشور فعالیت خود را انجام می دهد و این اطمینان به تمامی هموطنان داده می شود که در تمامی لحظات مسائل بهداشتی نه تنها در شرکت حمل و نقل شتابان بلکه به صورت سراسری و یکپارچه در تمامی گروه سولیکو انجام می پذیرد. در شرایطی که نگرانی از بابت شیوع در کل کشور وجود دارد، ما در گروه حمل و نقل شتابان شمال وظیفه خود می دانیم تا در تمامی سطوح سازمان از قبیل رانندگان محترم، نیروهای ستادی حمل و نقل، نیروهای اجرایی و عملیاتی روزانه تمامی دستورالعل های مرتبط با جلوگیری و کنترل این ویروس را انجام دهیم.

 

ضدعفونی کردن ناوگان حمل شرکت شتابان شمال

 

 

تخصیص بسته بهداشتی به رانندگان شرکت حمل و نقل شتابان شمال

دیدگاهتان را بنویسید