شرکت حمل و نقل شتابان شمال با مالکیت بیش از 500 دستگاه تریلی یخچالدار به صورت روزانه در سراسر کشور عزیزمان محصولات تولیدی گروه سولیکو را پخش می نماید. این شرکت ضمن حفظ کیفیت محصولات از طریق رعایت شرایط دمایی مناسب، در کوتاهترین زمان ممکن انواع محصولات لبنی و پروتئینی گروه سولکیو کاله را به انبارهای این شرکت می رساند. این شرکت مفتخر است که اعلام نماید در حال حاضر امکان ارائه خدمات حمل و نقلی مناسب به تمامی مشتریان حمل یخچالی در سراسر ایران را دارا می باشد. مشتریان گرامی می توانند از طریق تماس با دفتر مرکزی با اعلام شرایط حمل خود از انواع خدمات حملی این شرکت به صورت مناسب و با قیمت بهینه بهره مند گردد. ما در شرکت حمل و نقل شتابان شمال بهترین خدمات ممکن حمل یخچالی را به شما ارائه خواهیم داد.

 

شرکت حمل و نقل سراسری شتابان شمال با جابجایی سالیانه 5 میلیون تن از محصولات غذایی گروه سولیکو بزرگترین شرکت حمل یخچالی کشور است. این شرکت بالاترین استانداردهای روز دنیا در صنعت حمل و نقل را رعایت نموده به طوری کیفیت محصولات گروه سولکیو کاله را همواره در بالاترین سطح عملیاتی نگه داشته است. استفاده از ناوگان حمل جدید، تجهیزات مدرن مدیریت ناوگان حمل و دانش روز حمل و نقل یخچالی از جمله مهمترین مواردی است که همواره در شرکت حمل و نقل شتابان شمال به آن توجه شده است.

ما در شرکت شتابان شمال همواره با بالاترین کیفیت و ارائه قیمت مناسب آمده حمل محصولات یخچالی تمامی مشتریان در سراسر کشور و ارسال به کشورهای همسایه از طریق حمل جاده ایی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید