شرکت حمل و نقل سراسری شتابان شمال، در راستای سیاست‌ گسترش زیرساخت های مرتبط با لجستیک در کشور این بار در استان پهناور کرمان اقدام به راه‌اندازی شعبه رسمی صدور بارنامه نمود.
آیین افتتاح این شعبه در روز پنجشنبه مورخ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ در هتل پارس کرمان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید. مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود ملی کشورمان آغاز و در ادامه فیلمی کوتاه از امکانات و ناوگان شرکت پخش شد که مورد استقبال مهمانان قرار گرفت. سپس جناب آقای مهندس دوست حقی مدیر کسب و کار حمل و نقل گروه سولیکو به ایراد سخنرانی و تبیین افق‌های شرکت پرداختند و همچنین و جناب آقای مهندس امانی مدیر شعبه بانی چاو کرمان در این مراسم نیز سخنرانی کردند. مراسم با پذیرایی مهمانان به صرف ناهار به پایان رسید و بدین ترتیب دومین مراسم رسمی بعد از افتتاح شعبه شیراز، به کار خود پایان داد.
اتفاق ویژه در این مراسم تقدیر از زحمات دو راننده شریف به نمایندگی از جامعه رانندگان کشور به نام‌های امید لطفی و حسین شکری بود که با اهدای لوح سپاس از ایشان تقدیر شد. همچنین به پاس خدمات آقای علی‌نقی رییس شعبه شتابان کرمان با اهدا لوح سپاس و هدیه ویژه، از ایشان نیز تقدیر گردید.

دیدگاهتان را بنویسید