یکی از مهمترین وطایف شرکت حمل و نقل شتابان شمال حمل بار با ماشین یخچالدار است. حمل محصولات فاسد شدنی با استفاده از ماشین یخچالدار به رعایت قوانین متعددی از لحظه بارگیری تا تحویل محصول در مقصد نیازمند است. شرکت حمل و نقل شتابان بزرگترین شرکت حمل و نقل یخچالی است که با بهترین کیفیت این نوع حمل را انجام می دهد. مشتریان محترم جهت حمل بار با ماشین یخچالدار و کامیون یخچالدار شرکت شتابان می توانند از طریق تکمیل فرم در سایت یا تماس مستقیم سفارش حمل بار خود را ارائه نمایند.

حمل بار کامیون یخچالدار

حمل انواع محصولات فاسد شدنی که نیازمند حمل با کامیون یخچالدار می باشند در شرکت شتابان شمال انجام می شود. حمل میوه، محصولات لبنی، حمل گوشت قرمز و مرغ، حمل یخچالی سبزیجات، حمل کره و بستنی با استفاده از کامیون و تریلی یخچالدار مجهز به سیستم های آنلاین کنترل دما و موقیعت کامیون در شرکت حمل و نقل شتابان شمال انجام می پذیرد.

شرکت حمل و نقل شتابان شمال بهترین قیمت در حمل یخچالی را به مشتریان ارائه می نماید و مشتریان جهت استعلام قیمت نیز می توانند با همکاران ما تماس حاصل فرمایند. حمل یخچالی در سراسر کشور در تمامی فصول سال از طریق شرکت شتابان شمال برای مشتریان امکان پذیر است. زیرا این نوع حمل وابستگی بالایی به فصل داشته و مشتریان در طول سال همواره مشکلات تهیه کامیون مناسب با قیمت ارزان را دارند.

شرکت حمل و نقل شتابان شمال با داشتن نزدیک به 1000 دستگاه ماشین یخچالدار بزرگترین شرکت حمل یخچالی در کشور بوده و به صورت روزانه در تمامی نقاط حضور دارد.  

دیدگاهتان را بنویسید