جشن سالیانه حمل و نقل با هدف قدرانی از کارمندان و بیان اهداف و برنامه های یکساله شرکت شتابان شمال برگزار گردید. شرکت حمل و نقل شتابان شمال، به عنوان بزرگترین شرکت حمل یخچالی در کشور با برگزاری جشن روز حمل و نقل مورخ 26 آذر ماه سال 1397 به تقدیر و قدرانی از کارکنان خود پرداخت.

جشن سالیانه حمل و نقل با حضور مدیران، کارمندان ستادی و تعدادی از رانندگان شرکت برگزار گردید. طی مراسمی در تالار شهر آمل از کارمندان نمونه تشکر و قدرانی صورت گرفت. در این جشن تمامی افراد به همراه خانواده خود حاضر بوده. مدیران ضمن بیان اهداف شرکت حمل و نقل شتابان شمال ، از تعدادی از کارمندان و رانندگاتن شرکت جهت سخنرانی نیز دعوت بعمل آوردند.

شرکت حمل و نقل شتابان شمال امید دارد تا با همراهی یکایک افراد شرکت به بالاترین سطح شرکت در منطقه خاورمیانه دست یابد.

شرکت شتابان امید دارد در جهت برآورده ساختن نیازهای کارمندان خود به شکلی نوین اقدام نماید. این شرکت که مالکیت بزرگترین ناوگان یخچالی کشور را جهت حمل محصولات گروه سولیکو برعهده دارد، همواره تلاش دارد تا سطح سرویس خدمات ارائه شده خود را همگام با روش های جدید در دیگر کشورهای پیشرو در صنعت حمل ارائه نماید

شرکت حمل و نقل شتابان شمال بزرگترین شرکت حمل جاده ای در زمینه حمل تخصصی محصولات یخچالی می باشد. ارائه خدمات حمل بار یخچالی تمام نقاط ایران و همچنین ارسال بار یخچالی به کشورهای دیگر به صورت جاده ای با توجه به تجربه حمل این شرکت به صورت کامل انجام پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید