حمل بار یخچالی مهمترین رسالت شرکت حمل و نقل شتابان شمال است. این شرکت محصولات یخچالی گروه سولیکو را در سراسر ایران با استفاده از تریلی یخچالی مجهز به سیستم های کنترلی به بهترین شکل ممکن حمل می نماید. حمل یخچالی همواره نیازمند رعایت نکات متعددی است. این شرکت تنها شرکتی است که مالک بیشترین تعداد تریلی یخچالدار است. شرکت حمل و نقل شتابان شمال مالک بیش از 300 دستگاه تریلی یخچالدار و 600 دستگاه ناوگان یخچالی شامل ایسوزو و تک و جفت است و در سراسر ایران به صورت روزانه حضور دارد.

حمل بار یخچالی در ایران

حمل بار یخچالی نیازمند زیرساخت های استاندارد بوده تا کیفیت محصول در تمامی مراحل حفظ شود. در حال حاضر در کشور حمل یخچالی به صورت تخصصی تنها توسط تعداد شرکت محدودی انجام می گیرد. شرکت حمل و نقل شتابان شمال بزرگترین شرکت حمل یخچالی در ایران بوده و توانایی حمل تمامی محصولات گروه سولیکو و نیز سایر مشتریان را دارد. با توجه به اینکه فصل برداشت میوه و سبزی در نقاط مختلف ایران متفاوت است بنابراین همکاری با یک شرکت توانمند سراسری که در فصول مختلف سال در تمام ایران حضور داشته باشد می تواند مشکلات صاحب بار یخچالی را تا حدودی کاهش دهد. مشتریان گرامی جهت حمل یخچالی میتوانند از دو طریق اقدام کنند.

1-از طریق تماس مستقیم با همکاران مستقر در شرکت حمل و نقل شتابان شمال

2- از طریق ثبت مشخصات خود در سایت

حمل یخچالی وارداتی و صادراتی

شرکت حمل و نقل شتابان شمال بزرگترین شرکتی است که در زمینه حمل یخچالی در داخل و خارج از ایران فعالیت دارد. آن دسته از مشتریانی که نیازمند ارسال بار در داخل و خارج ایران هستند می توانند درخواست خود را ارائه نمایند. حمل یخچالی داخلی شامل انواع گوشت میوه ها سبزیجات بستنی فرآورده های گوشتی در حال حاضر توسط شرکت حمل و نقل شتابان شمال انجام می پذیرد.

این پست دارای یک نظر است

  1. Mehdi Keramat

    از پیشنهاد خوب شما متشکریم

دیدگاهتان را بنویسید