فصل گرم و حمل و نقل یخچالی همواره دارای چالش های زیادی است. با افزایش دمای در شش ماهه اول سال تقاضا جهت حمل یخچالی در سراسر کشور افزایش قابل توجهی می یابد. از طرف دیگر با توجه به افزیش تقاضای حمل یخچالی، قیمت های حمل نیز دچار نوسان می گردد. بنابراین لزوم همکاری با یک شرکت حمل و نقل یخچالی معتبر در چنین شرایطی بیش از پیش بدیهی می گردد.

در فصول گرما سال با توجه به تغییرات آب و هوایی عرضه انواع محصولات غذایی شامل میوه و تره بار نیز افزایش می باید. همچنین برخی از محصولات کارخانه ایی مانند شکلات و بیسکویت که در فصول سرد امکان حمل با تریلی چادری را دارند در فصول گرم باید با استفاده از تریلی های یخچالدار حمل شوند.

باربری های یخچالی

باربری های مختلفی در سراسر کشور اعلام بار یخچالی را انجام می دهند به طوری که محصولات از طریق یک واسطه توسط رانندگان محترم حمل می شوند. شرکت حمل و نقل شتابان شمال این امکان را برای تمامی صاحبین کالای فسادپذیر که به حمل یخچالی احتیاج دارند به وجود آورده است که بدون واسطه و به صورت مستقیم با استفاده از ناوگان یخچالی این شرکت حمل نمایند. ما در شرکت شتابان شمال بزرگترین ناوگان یخچالی را در کشور در اختیار داریم. همچنین تمامی ناوگان های این شرکت مجهز به انواع سنسورهای دمایی و مکانی هستند تا در هر لحظه شرایط ناوگان حمل تحت کنترل باشد.

اعلام بار یخچالی و یا برون سپاری حمل یخچالی به شرکت حمل شتابان شمال این مزیت را به تمامی صاحبین کالا می دهد که نه تنها در فصول گرم سال بلکه در طول سال از ناوگان های این شرکت با شرایط قیمتی بسیار مناسب بهره مند شوند. اگر شما به صورت منظم از تریلی یخچالدار استفاده می نمایید کافی است با دفتر تهران شرکت شتابان شمال تماس حاصل فرمایید تا با اخذ یک قرارداد شش ماهه بهترین خدمات ممکن را دریافت نمایید. در صورت مشخص بودن نوع قرارداد قیمت های حمل یخچالی برای شما مستقل از نوسانات بازار در نظر گرفته خواهد شد و از طرف دیگر با هماهنگی شما ناوگان مورد نظر در روز معینی در محل بارگیری حاضر خواهد بود.

اعلام بار یخچالی

در فصول گرم سال محصولاتی که حساسیت دمایی بسیار بالایی دارند مانند انواع بستنی، شیرخام، گوشت قرمز و مرغ، ماهی ، تخم مرغ، شکلات ها و غیره نیازمند استفاده از ناوگانی مجهز و به روز هستند. جهت حمل تمامی این نوع محصولات با خیالی آسوده و قیمتی مناسب کافی است با دفتر تهران شرکت شتابان شمال تماس حاصل فرمایید. ناوگان حمل ما همچنین در قسمت جنوب کشور مانند بندرعباس، بوشهر و زاهدان حضور داشته و امکان حمل محصولات در این نقاط نیز امکان پذیر است.

گروه های تلگرامی یخچالی

شرکت شتابان شمال مجری حمل محصولات تولیدی گروه سولیکو کاله است که تمامی محصولات این شرکت را با بهترین کیفیت در سراسر ایران و حتی ارسال به سایر کشورها حمل می نماید. عمر کم ناوگان حمل شرکت شتابان شمال و تعداد زیاد آن که نزدیک به پانصد دستگاه کشنده سنگین است مهمترین دلیل جهت سپردن بارهای شما به شرکت شتابان می باشد. ارائه قیمت مناسب شرکتی و بارنامه دولتی با نرخ بیمه بسیار مناسب نیز از دلایل دیگری است که می توانید با شرکت شتابان شمال همکاری نمایید. در عین حال اعلام بار در گروه های تلگرامی و یا باربری یخچالی و یا باربری های ماشین و کامیون یخچالدار مانند باربری تریلی یخچالدار تک یخچالدار جفت یخچالدار ایسوزو یخچالدار شما را به یک واسطه می رساند که ناچار باید هزینه های زیادی را جهت حمل بپردازید.

با ما با خیالی آسوده انواع محصولات یخچالی خود را در سراسر ایران و حتی ارسال به کشورهای دیگر حمل نمایید.

این پست دارای یک نظر است

  1. محمد علی بااوش

    با سلام. رفتار شما کارکنان کاله برای رانندگان فصل جدیدی را در حمل و نقل بنا نهاد. برادرم یک راننده یخچالدار بود ولی همیشه مانع من از رانندگی شد. امیدوارم روزی همکاری با شما را تجربه کنم . موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید