منابع انسانی ارزشمندترین دارائی یک سازمان است، چرا که بهره وری و کیفیت استفاده از سایر منابع در گرو توانمندی نیروی انسانی در بکارگیری صحیح آنها می باشد. بنابراین ضروری است که سازمان با برنامه ریزی صحیح و هدفمند بتواند رضایتمندی نیروهای خود را همواره در بالاترین سطح نگه دارد.

ما در شرکت حمل و نقل شتابان شمال با استفاده از نیروهای خبره، معتقد و شایسته همواره سعی کرده ایم تا با تمام توان بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماییم. جابجایی سالیانه حدود 5 میلیون تن از محصولات گروه سولیکو- کاله با رعایت تمامی اصول کیفی و فنی حمل کالا و به ویژه رعایت استانداردهای حمل کالاهای فسادپذیر، گواهی بر تلاش بی وقفه کارکنان شرکت شتابان شمال می باشد. بدون شک انجام موفق عملیات حمل به اقصی نقاط کشور و نیز کشورهای مجاور در تمام طول سال در سایه همت کارکنان شرکت محقق شده است. از همین رو فرا رسیدن 25 فروردین ماه، روز منابع انسانی را مجال مناسبی یافته ایم که صمیمانه از تلاش های این عزیزان در راستای محقق شدن اهداف شرکت قدردادنی نماییم و این روز را به کلیه پرسنل و تلاش گران شرکت تبریک بگوییم.

شرکت حمل و نقل شتابان شمال

آموزش نیروهای ستادی در شرکت حمل و نقل شتابان از جمله مهمترین اولویت هایی است که در این شرکت جهت افزایش بهره وری عملیات حمل انجام می گیرد. استفاده از تجربه افراد مرتبط و آشنا با صنعت حمل و لجستیک، برگزاری کلاس های دوره ایی در شرکت به صورت منظم جهت آموزش به رانندگان و نیروهای ستادی از جمله اقداماتی است که در طول سال برای ارتقا دانش روز صنعت حمل و نقل انجام می گیرد. ما درشرکت حمل و نقل شتابان مفتخریم که در تمامی مراحل حمل و نقل بالاترین اصول مرتبط با حمل یخچالی را با استفاده از نیروهای کارآمد و باتجربه انجام می دهیم.

استفاده از توانایی های افراد نخبه در شرکت حمل و نقل شتابان شمال از طریق مصاحبه و جذب آنها در راستای رویکرد گروه سولیکو، باعث شده است تا این شرکت در کنار سایر شرکت های گروه سولیکو به یکی از بزرگترین و فعال ترین شرکت های حمل و نقلی کشور تبدیل شود. امید است تا با تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان شرکت همواره محصولات گروه سولیکو در زمان مناسب به دست تمامی مشتریان گرامی برسد و هر سال رشد و پیشرفت شرکت را بیش از پیش شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید