حمل یخچالی و ناوگان یخچال دار در کشور عزیزمان ایران، همواره برای صاحبین محصولات یخچالی چالش های فراوانی را ایجاده کرده است. زیرا در این نوع حمل مسائل و مشکلات مختلفی وجود دارد به طوری که عدم توجه راننده به دمای ناوگان در طول مسیر، مشکلات بارگیری و تخلیه محصولات یخچالی و عدم وجود سیستم تعمیرات و نگهداری ناوگان یخچال دار، مواردی است که باعث می شوند حمل یخچالی در ایران مشکلات خاص خود را به همراه داشته باشد.

روش های جدید حمل بار یخچالی

در حال حاضر بسیاری از شرکت هایی که به نوعی با حمل یخچال دار سر و کار دارند، روش های جدیدی را جهت کنترل و تحویل با کیفیت مناسب محصولات یخچالی در نظر گرفته اند. به عنوان مثال تأثیرپذیری پورسانت رانندگان یخچال دار از طریق ارتباط بین توجه به حفظ دمای کانتین یخچالی و دریافتی رانندگان یکی از روش هایی است که توسط شرکت های حمل یخچالی همواره مورد توجه قرار گرفته است. به همین منظور در حمل یخچالی معمولا از دیتالاگرها و یا ترموگراف ها استفاده می شود تا در هر لحظه دمای کانتین و محصولات قابلیت کنترل داشته باشد.

حمل یخچالی و ناوگان یخچال دار

علاوه بر اینکه رعایت دما در تمام طول مسیر توسط رانندگان محترم الزامی است نمی توان مسئله تعمیرات و نگهداری سیستم های برودتی در حمل یخچالی را نادیده گرفت. با توجه به کارکرد مداوم یخچال در مسیرهای طولانی و حتی روشن بودن آن در زمان استراحت رانندگان (در ناوگان سنگین یخچال دار) ، ضروری است تا سیستم منظمی جهت بازرسی و رفع ایرادات سیستم های برودتی ناوگان های حمل یخچالی بعمل آید. نکته دیگر که در حمل یخچالی به آن اشاره شده است رعایت شرایط دمایی در زمان بارگیری و تخیله است. در اکثر باراندازهای فعلی، فضای استاندارد جهت بارگیری و تخلیه محصولات یخچالی وجود ندارد و همین امر باعث می شود تا شوک دمایی به محصول وارد آمده و کیفیت محصول در زمان مصرف افت نماید. ایجاد فضای استاندارد در سردخانه ها موضوع مهمی است که در مقالات دیگر به آن خواهیم پرداخت.

حمل محصولات یخچالی در گروه سولیکو

استفاده از فضای پیش سرد مناسب، نگه داشتن محصولات در فضای پیش سرد قبل از بارگیری، آماده بودن فضای کانتین خودرو در زمان بارگیری با دمای مناسب و رعایت مسائل دمایی توسط افراد مستقر در زمان بارگیری و تخلیه از جمله مواردی است که در حمل یخچالی باید در نظر گرفت. موارد فوق همواره در تمام گروه سولیکو رعایت می گردد. به طوری که معروف ترین برند آن یعنی کاله با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می شود.

حمل یخچالی و تریلی یخچال دار شرکت شتابان شمال

با توجه به مسائل فوق در کشور عزیزمان ایران تنها چند شرکت محدود در زمینه حمل و نقل یخچالی به صورت مستمر در حال فعالیت هستند. در بین این شرکت ها، شرکت حمل و نقل شتابان شمال با مالکیت بالغ بر 600 دستگاه ناوگان سنگین و نیمه سنگین بدون شک بزرگترین شرکت حمل و نقل یخچالدار در ایران بوده و توانایی این شرکت در حمل محصولات مختلف یخچالی در حال حاضر مورد توجه بسیاری از مشتریان این نوع حمل در سراسر ایران قرار گرفته است. همچنین ذکر این نکته ضروری است که در حال حاضر رانندگان محترم که حمل یخچالی را انجام می دهند جهت ارتباط با صاحبین کالا می توانند از طریق سایت شتابان شمال و یا تماس مستقیم با همکاران دفتر مرکزی اقدام فرمایند. شرکت حمل و نقل شتابان شمال متخصص در امور حمل یخچالی و بزرگترین مالک ناوگان سنگین حمل یخچال دار در حال حاضر امکان ارائه سرویس و خدمات به صاحبین کالای یخچالی در داخل و خارج از ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه را دارد. این شرکت می تواند با استفاده از زیرساخت های مجهز خود که در حال حاضر در سطح کشور و بین المللی فعال هستند، خدمات متنوع حمل و نقلی را به مشتریان گرامی ارائه نماید. برای اینکار کافی است مشتریان با همکاران مستقر در شعبه مرکزی تهران تماس حاصل نموده و ضمن بیان موارد مربوطه در کوتاه ترین زمان خدمات مختص به خود را دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید